top of page
YEERRO
vizuální identita & packaging design
Yeerro je gyros bistro, které na podzim 22 otevřelo svůj první podnik v Kodani. Yeerro znamená v řečtině gyros, a tak jsme si i ve vizuální identitě pohráli právě s názvem značky. Vytvořili jsme 4 varianty logotypu, jehož diverzita má symbolizovat množství různorodých řeckých ostrovů.
Chtěli jsme vytvořit značku, která bude vycházet ze svých řeckých kořenů, bude autentická, avšak unikátní. Bílomodrou kombinaci jsme tak nahradili bledě modrou, která jasně vyniká na kartonovém materiálu. Ten symbolizuje drsnost a tvrdost, čímž jsme chtěli reflektovat skupinu mužských zakladatelů a vymezit se tak vůči konkurenci.
vizuální identita: Eliška Zvolská a Michaela Cubinková
(fotky via Pinterest)
Identita i interiér bistra odráží právě tyto artefakty. Minimalistické zastoupení řecké scenérie, olivovníky výraznou tmavozelenou barvou ve spojení s kodaňským cool místem.
bottom of page