Karavan stories

branding

projekt:

Karavan stories není jen food truck. Kromě netradičního cateringu a výběrové kávy nabízí i chill out zónu s jedinečnou 'hygge' atmosférou. Místem pro setkávání a vyprávění příběhů. 

Tohle 'příjemno' je vyobrazeno ikonickou ilustrací snové krajiny, jíž Karavan projíždí. Vytvořené v teplých zemitých barvách.

Ilustrace se dál aplikuje i ve své minimalistické linkové verzi na dekorativní produkty Karavanu, které vlastnoručně vyrábí s myšlenkou na přírodu.

produkty:

vizuální identita

vizitky, šablony dokumentů, vizuální styl fotek, návrh viz. komunikace na soc. sítích, návrh packagingu, visačky, nálepky

Centrum pro rodinné firmy je organizací učitelů univerzity VŠE, kteří pomáhají rodinným firmám správně fungovat.

Značka je postavena na konceptu včelích pláství, které tvoří podpůrnou strukturu a chrání si tak své know-how, podobně, jak je tomu v rodině.

Kromě vizuální identity jsme vytvořili několik produktů především na velkou konferenci CRF, kterou jste mohli zaznamenat třeba v magazínu Forbes.

Centrum pro

rodinné firmy VŠE

projekt:

vizuální identita

vizitky, šablony dokumentů, vizuální styl fotek, příprava produktů pro konferenci - visačky, rollupy, design prezentací, brožury, inzerce do Forbes

produkty:

branding

by Greyson

branding & creative direction

projekt:

Koncept české značky byGreyson je postaven na struktuře přírodních přízí, například bavlny, která je zobrazena akvarelovou skvrnou.

Po vytvoření vizuální identity jsme navázali dlouhodobou spolupráci v rámci nového nastavení vizuální komunikace, správy sociálních sítí a tvorby celkového obsahu značky. Adekvátní změnou se nám podařilo zvýšit obrat firmy o dvounásobek. Na správném vizuálu záleží.

produkty:

vizuální identita, produkce, styling a focení obsahu na sociální sítě, správa sociálních sítí, tvorba bannerů, tiskoviny - vizitky, nálepky, děkovné kartičky, visačky, packaging

StayWonder

branding & web

projekt:

Obchodní a marketingové studio, které pomáhá malým značkám zářit. 

Značka je založena na příběhu odlivu moře, které vyplavuje zázraky oceánu. Značky, se kterými studio pracuje.

produkty:

vizuální identita

web design, web

vizitky, šablony dokumentů, vizuální styl fotografií, tvorba fotografií na web

produkty:

projekt:

web & Anti-bride editorial

Urban Magazine

Osobní neziskový projekt Elišky Krutákové

a Lucie Urban. Online magazín, který vznikl především pro prezentaci našeho svatebního editorialu Anti-bride editorial.

web design

web

produkce a styling Anti-bride editorialu

Noi Italia

produkty:

projekt:

branding & web

Diego a Gimmi jako 'My Italové' jsou dodavatelé těch nejkvalitnějších surovin z Itálie, ze kterých

v Praze vaří celé La Collezione.

Značka je postavena na 5 základních elementech italské kuchyně - pasta, olivy, rajče, sýr a prosciutto. Logo s nepatrnými stopy prstů odráží jejich rodinné výrobce, kteří dědí své řemeslo po generace. Ilustrace a barvy těsta a přírody doplňuje ikonická fotka sýrů, kterou jsme vytvořili ve spolupráci

s fotografkou Renátou Muchovou.

vizuální identita

web design, web

vizuální styl fotografií, styling a produkce focení

vizitky, šablony dokumentů, voucher, roll-ups, muší křídla

design lepící pásky, nálepky, balící papír

design firemních dodávek

Girlscape

produkty:

projekt:

branding

První co-working v ČR zaměřený na ženy. Prostor pro práci, seberozvoj a komunitu. 

Značka je postavena na ilustracích tří žen, které každá představují jinou cílovou skupinu co-workingu.

Pracující máma Anna, mladá blogerka / studentka Zuzana a freelance ilustrátorka Linda.

vizuální identita

vizitky, šablony dokumentů, plakáty

vizuální styl fotografií

šablony pro Instagram stories

produkty:

projekt:

graphic collaboration

ROJI

Česká módní značka Jitky Ročňové zaměřující se na ženskost a kvalitní materiály.

Ku příležitosti módní přehlídky kolekce

podzim & zima 19/20 jsme navázali spolupráci

a vytvořili, kromě jiného, především krásný prezentační lookbook, který nafotila Aneta Vrkotová.

lookbook

pozvánky, info grafika, voucher

tvorba obsahu na Instagram

Zestó

branding

projekt:

Zestó je český eshop, který nabízí doplňky do bytu a přírodní kosmetiku vyrobenou v Řecku. 

'Zestó' znamená řecky 'útulno'. Značka je proto postavená na 4 grafických nebo ilustrovaných elementech, které jsou charakteristické pro Řecko i útulný domov

- slunce, moře, olivová větev a přístřešek / domov.

Dominantní barvou značky je jasně modrá, která

je pro Řecko typická.

produkty:

vizuální identita

vizitky, šablony dokumentů

vizuální styl fotografií, které vznikly ve spolupráci

s Lucií Urban

webové bannery, design inzerce

nálepky

produkty:

projekt:

branding & web

Renáta Muchová

Vizuální identita a web pro mou kamarádku

a fotografku Renátu Muchovou.

Její tvorba je založena na světle, které je dominantou její práce - 'It's all about light.'

Světlo je její rukopis a na tom je celá osobní značka apostavena.

vizuální identita

web design, web

vizitky

Vinařství Krutákovi

branding

projekt:

produkty:

Vizuální identita našeho rodinného vinařství.

Za každým vínem stojí můj taťka, který v něm (dnes už doslova) zanechává svůj otisk prstu.

Značka je postavena na akvarelových skvrnách pomyslně rozlitého vína, v barvách jeho druhů.

vizuální identita

etikety

vizitky, nabídka vín, infografika, roll up

fotografie

Jste připraveni           udělat

první krok               vašeho projektu?

Industriální kavárna a bistro v Břeclavi, kde je jedinou svého druhu.

Je unikátní nejen výběrovou kávou od spoluzakladatelů Fabrica de café, neotřelými brunchy a nabídkou místních vín. Ale především prostorem vyplněným rostlinami a vírou ve správnou karmu. Rostliny pak najdete nejen v logu, ale také jako fotografie a linkové ilustrace ve vizuálech značky. 

vizuální identita

vizitky, design neonového nápisu

etikety, části menu

Kavárna Karma

branding

projekt:

produkty:

© elizatelier 2020

logo_elizatelier_bile.png
  • mail
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon