top of page
CASA AKBAL
strategie značky & vizuální identita & E-shop
Nespoutaná příroda činných sopek, pralesů, oceánu, spolu
s velkým kulturním bohatstvím. Středoamerický stát Guatemala, kde se uchovalo tradiční tkalcovství z dob Kolumba, a kde vznikají produkty Casa Akbal.
strategie značky: Eliška Zvolská
vizuální identita: Eliška Zvolská a Michaela Cubinková
E-shop: Eliška Zvolská, Michaela Cubinková, Tomáš Lamacz
Foto: Aneta Zimová a Soulayers
divokost ~ energie ~ nespoutanost ~ kulturní odkaz
Tohle vše jsme chtěli ve vizuální identitě reflektovat. Roztančená typografie v netradičním použití, sytě oranžová barva a symbol Casa Akbal. Nově vzniklý prvek, který odkazuje na symboliku Mayského pojetí Akbal - místo hojnosti. Místo, které Casa Akbal představuje. Místo, kde vám bude příjemně a útulně. Interiér, který ručně tvořené přírodní produkty s obrovským příběhem nádherně doplní.
bottom of page