CASA AKBAL

strategie značky & vizuální identita  & e-shop

Beloved ~ Be Loved.
Láska, sebeláska i srdcem vybrané produkty, které se pyšní statusem clean & safe beauty. Nabídka pokladů pro tělo
i duši vybraných podle velmi jemného síta estetiky, otestovaných na vlastní kůži. Značka spojuje design
a přírodu, vzbuzuje k sebelásce a ukazuje spiritualitu v sexy světle.
casa akbal.png
strategie: Eliška Krutáková
Vizuální identita: Eliška Krutáková a Michaela Cubinková
E-shop: Eliška Krutáková a Michaela Cubinková
              a Tomáš Lamacz
Foto: Aneta Zimová a Salueh
Hlavním symbolem BELOVED nemůže být nic jiného než srdce. Tvarem lidské, křehké barvou alabastru a silné vnitřní strukturou kamene. Značka ve své identitě komunikuje dvěma linkami ~ elegantní a rebelskou. Béžové tóny jsme omladili divokým neonem. 
Hlavním symbolem BELOVED nemůže být nic jiného než srdce. Tvarem lidské, křehké barvou alabastru a silné vnitřní strukturou kamene. Značka ve své identitě komunikuje dvěma linkami ~ elegantní a rebelskou. Béžové tóny jsme omladili divokým neonem. 
Vizuální identita vychází z kamenů, které jsou nositelem luxusu. Přírodou vytvořené drahokamy, které zrají tisíce let
~ čas je onen luxus, po kterém všichni toužíme. Vizuální identita je tak doplněna strukturou kamene, která se objevuje na obalových materiálech i v instagramových šablonách. Kameny najdete i v interiéru nové prodejny,
za kterou stojí holky ze Smash Monday.